Alltid missar man något

Igår när jag tantade mig (stickade och hörde radio) var det digilistan på P3. Det är ett av de bättre programmen och vi brukar alltid höra det i bilen på väg hem från Kåbdalis. I alla fall, så var det flera låtar som gjorts i ny tappning och därför kommit med på listan denna vecka.

Tydligen har jag helt missat att det finns ett nytt program på TV4 som heter Så mycket bättre, där man bjuder in nya artister att göra egna versioner av gamla låtar. Bra programidé, men jag hade som sagt missat att programmet fanns. Det måste åtgärdas, så nu ska jag schemalägga mitt TV-tittande så att jag inte missar att slå igång TV:n när det är dags. Så kan det gå när man aldrig har igång dumburken när man är ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja du har verkligen missat något. Så mycket bättre är bland det bästa som visats på TV på länge. Är helt såld på flera av låtarna.

2010-12-06 @ 16:19:18
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0