Typiskt

Varför ska man måsta dras med ett sådant habegär? Jag vill ha ett större akvarie, men vet egentligen inte om det är så smart. Då vill jag ju ha fler fiskar, fler växter, snygg bakgrund osv. Som typiskt var så finns det just nu ett akvarie i Boden till riktigt bra kurs. Inklusive back-to-nature-bakgrund. Inte tråkigt. För den oinvigde så är en sådan bakgrund gjord för att efterlikna en "klippvägg" istället för att ha en ful plansch på baksidan av karet. Snyggt.



Allra bäst vore ett kar på över 500 liter, då kan man ha diskusar, iklädda naturens självlysande prakt. De kräver litrar, men är otroligt vackra.



Nu ska jag sluta spekulera och hitta på något kul istället. Lina tycker att jag är tråkig. Hon kan ha rätt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hör av dig om du behöver akvariebakgrund, jag vet ett ställe som säljer sådana i en mängd olika färger, motiv, former ;-)

2010-08-27 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0