Händelselöst?

Idag har jag sovit alldeles för länge på morgonen. Det var inte ens morgon när jag vaknade, snarare lunchdags. Snällt av Lina att låta sin snoriga mamma sova i alla fall. Jag har snorat så mycket att jag till sist blev tvungen att sova med papperstussar i näsan. Då är det riktigt illa. Visste man inte bättre kunde man nästan tro att jag är förkyld som en riktig karl ...

Pratade med min vän och blomma idag. Där har det fötts rexpälsade kaninungar med dalmatinerprickar. Kaninvärldens sötaste skapelser, jag lovar. Vi tänkte kika förbi och hälsa på någon dag, men vi måste nog avvakta tills jag är piggare och orkar köra. Just nu känner jag mig nämligen upphängd och nersläppt.


Dalmatiner rexpälsad kanin. Inte tråkigt.
Bilden lånad från villanskaniner.se


Nu börjar det vara mer än läggdags för bönan, men hon verkar hellre vilja se frågesport på TV än att stämma träff med kudden, så det är nog dags att påbörja operation övertalning. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0