Dålig idé

Att vara hemma är inte enbart positivt. Särskilt inte när man tycker att det är trist att städa och istället letar annat att syssla med. Här ser just nu ut som hej kom och hjälp - men ingen kom. Bra är att koftan jag pysslat med är klar förutom knapparna, och att jag hittat mina garner och sticknålar. Tyvärr är det svårt att plocka bort röran innan man bestämt sig för nästa projekt.

Nu ska jag i alla fall försöka röja lite i kök och vardagsrum innan jag drar ut i skogen med Vini och company. Mamma ville att vi skulle dra ut med hundarna, och det är ju underbart väder att vistas i, så why not? Ska försöka kirra lite matsäck också.

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0