Sara Kelly-kappan

Nu har den kommit. Kjolen kom också idag, den grå med röda rutor på. Ser väl rätt ok ut, men behöver egentligen en opartisk åskådare som vet något om mig och hur modet ser ut. Hoppas att det passar mig, kanske någon (hrm hrm... känner Du dig manad så pallra dig hit!) kan säga sin åsikt?

Mika tyckte att den sitter hyfsat men att jag ser en smula buntad ut... Kanske dags att verkligen smärta till sig då?

Hittar nog aldrig några billiga tights, så det blir till att ta på sig tiggarvästen istället. Kvinnans list övergår mannens förstånd, och hennes begär övergår hans plånbok. Eller hur var det nu? Hoppas att Mika har råd att ekipera mig med lite trikåer.

Ett raskt hopp över till annat; idag har jag gjort läskiga grejor. Försökt visa någon annan på sådant jag själv inte riktigt kan. YTTERST svårt och MYCKET läskigt. Som sagt.

Jag är dock av åsikten att är man rädd för något ska man utmana rädslan genom att utföra den fruktade handlingen. Tyvärr håller inte mina nerver för det, så jag gör det bara ibland. Idag var det tydligen ibland. Lovar att jag har ont i magen, och olustkänslan sitter kvar fortfarande, även om det lättar allt eftersom.

Har du en fobi - utmana den.

Mod är inte att göra saker som andra anser modigt, utan att göra saker man själv fruktar. En man utan fruktan kan inte vara modig.

Nu ska vi käka chili.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0