Oj oj oj.

Idag har kursandet gått precis lika bra som övriga dagar. Fantastiskt med andra ord. Det är så otroligt mycket nytt att lära och idag sägs det vara den tyngsta informationen som skulle tas in i våra redan halvfyllda sinnen. Vi har haft jättekul och lärt mycket nytt, men jag blir så trött i huvudet efter sådana här dagar. Det är mentalt ansträngande att försöka ta till sig allt man får lära sig.

För tillfället är det mycket sälj, varumärken, uppstart av företag och så vidare, grymt intressant att få lära sig hur allt fungerar och hur man bygger upp ett företag på bästa sätt. Jag vet inte om det går att värdesätta på ett riktigt rättvist sätt. Grym kurs, fantastisk kursledare. Jag stannar där men kan egentligen hålla på lääänge.

Morsan bjussar på middag ikväll, annars hade jag varit tvungen att äta ensam. Mika jobbar kväll och är inte hemma förrän sent. Gissa om Vina blev lycklig när jag kom hem? Stått ute hela dagen och så kommer matte och fritar henne. Överlycklig valp, jag lovar!

Traderar lite fortfarande, har bland annat hittat en snygg kjol i rätt storlek som jag hemskt gärna vill ha, och så en annan som är nästan lika snygg. Bra för en fattiglapp som jag själv. Tänker på ett kassettband med Sune där Karl Sune Rudolf Anderssons pappa behöver köpa ett par bättre begagnade batterier. Beggat is the shit!

Måste ut på promenad i eftermiddag/kväll, blir kanske fika imorgon. Jag kan visst bli smal, det är bara jag själv som satt min begränsning och min nuvarande vikt. Det har jag lärt mig. Jag ska bli sexigt snygg och kunna ha på mig alla modekläder som finns. Så får Mika allt hålla karlarna borta. Hehe. Då får han vara en riktig man och jag älskar riktiga män. Tur att han är så manlig redan nu...


Ajaj, måste sluta fantisera om mitt nya jag! Dags att omsätta!
Och ut på gatan hon fooor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0