Nya looken växer fram...

Fråga mig inte när jag ska börja använda alla mina nya kläder, jag vet inte riktigt själv nämligen. Jag vann just en auktion med den här kjolen som jag gillade. Rätt med rutigt i höst vet jag, trivs rätt bra med det mönstret när rutorna är snedställda som på den här kjolen. Med tights och benvärmare blir jag veckans pudding! Hoppas Mika tycker likadant, annars får jag väl ta till andra välbeprövade metoder...



En grej jag påmindes om idag var att bokmålet är av dansk, inte som jag mindes, tysk härkomst. Ajsing bajsing, måste putsa på kunskaperna bättre innan jag försöker glänsa. Annars syns bara mina fläckar än tydligare. Not so good. Men bra att jag påmindes, språkhistoria är ett intressant och oväntat sammanflätat ämne. Här går det verkligen att fördjupa sig.

Vina längtar efter moster Biiga, så nu startar vi bilen och åker. Mors!

PS1: missade i förra inlägget att berätta om mina kurskamrater som alla är så otroligt härliga. Det är en sådan positiv och mysig stämning, och vi diskuterar intressanta ämnen flera gånger om dagen. Bara en liten, men ack så viktig detalj. Trivseltema.

PS2: Jag begriper inte hur jag kan ha så otroligt många snuskiga tankar igång? Idag när vi pratade om olika samtalsöppningar tänkte jag osökt på kroppsöppningar, vilket ledde till sexuella anspelningar, som tur var lyckades jag hålla mig från att nämna detta högt. SUCK. Besvärligt att ha livlig fantasi kombinerat med snuskiga tankegångar. Jag blir så fnittrig, hoppas att min omgivning inte tror att jag hånar dem...

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad sägs om avaträskrudan imorgon em med hundarna??(MArtin kommer hem så vi slipper barnvagn) då kan vi bli smala och fina:)

2009-10-22 @ 20:30:38
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0