Nu börjar det...

Onsdag är första dagen till resten av mitt liv. Egentligen är det ju idag som är den dagen, men jag trycker på paus och njuter av att känna mig utvald och kreativiteten flödar. På onsdag fortsätter kursen för att hålla på i sexton veckor till. Underbart. Blir otroligt kul med många nya lärdomar.

Ska försöka lära mig att försöka flöda känslor också, det är en utmaning om något. Exalteringen kan lägga krokben om jag inte passar mig, måste kanske försöka lugna mig lite, men samtidigt vore det kanske inte jag i så fall. Ska fundera mer kring detta.

Igår gjorde jag lite hemläxa som jag hoppas få postitiv feedback på så småningom. Jag blev själv rätt nöjd med resultatet, det är mycket värt.

Har lite jourpassning idag, men funderar på om jag skulle ha åkt till min vän Mia senare. Det var så länge sedan vi bara var. Trivs så bra med henne. Vi behöver sällan prata oavbrutet, vi trivs i tystnad. Få platser och personer har sett mig tyst, men Mia vet hur man gör. Kanske fördel att inte vara tjugo år längre? Tycker jag absolut.

Nu ska jag kila iväg, frukostens (!) datatid börjar ta slut.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, gör som jag, titta ut en hund, bestäm dig, far och köp:) Martin var väl ok ,men inte helt uppe i det blå över mitt hundköp men nu äääälskar han ju lille sonen Iver;) Är man vuxen får man faktiskt köpasig en hund om man vill;)

2009-10-17 @ 11:45:42
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0