Nattsudd

Så står för dörren Halloween
från USA vi lånat in

Skräcken nalkas, dagen flyr
Mörkret kommer, natten gryr

Männen ylar, kvinnor dansar
Karlar drar i sina 'svansar'

Vill dem sticka i ett hål
Se hur mycket kvinnan tål

Fula rim är lätt att hitta
finns många ord med rim på sitta

Verserna tar aldrig slut
sinar aldrig, torkar inte ut

Hjärnan komponerar nya toner
humor gillas av miljoner

Jag ska söka större publik
i TV:n jag snart gör utvik

Håller tungan rätt i mun
fiskar djupt i svenskans brunn

Rimmar vilt och utan skam
Parlamentet, here I come!


Kommentarer
Postat av: Marie

Oh kolla in min nya väska, jag har fulländat min look;)

2009-11-01 @ 21:35:27
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0