Med penna i hand

Kreativiteten fortsätter att forsa fram. Hittade på att jag skulle skissa lite i fredags, så jag passade på under tiden vi hade föreläsning och lite drama.

Jag trivs med att skissa, blir det bra så blir det kanon, och blir det dåligt är det inte hela världen. Skisser är grejen!

Bilden jag delar med mig skulle föreställa vår föreläsare Jerker, men det blev inte särskilt porträttlikt. Vill även framhålla fördelarna med ett olinjerat block att anteckna i. Plötsligt blir klottret så mycket mer användbart.

Nu ska jag ta mig i kragen och försöka få fram lite foton, misstänker att Lina har gömt kameran någonstans i hennes rum. Vet inte om jag kommer att hitta den, kanske lika bra att vänta tills imorgon och fråga henne helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0