Jägarämne


Vina myser i Kåbdalis.


HA! Jag ska minsann ta jägarexamen vad det lider. Det verkar mycket intressant och jag saknar bara utbildningen och utrustningen. Nästan inte alls oöverkomligt just nu. Blä. I min fantasi går allt så mycket lättare. En alldeles egen Nobs, tik såklart. Välartad i både uppförande och jakt. Naturligtvis. Bra vapen, toppsikte och fågelrika marker. Vill ha! Jag vet att vi redan har en tik, men hon är ju Mikas. Typiskt.

Nu ska jag sluta fantisera och istället äta lite middag. Lovisa bjuder. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men självklart ska du ta jägarexamen, heja heja. Lite läskigt är det att man liksom blir nobsberoende, i min fantasi har vi redan 2 st, tänk en nobsflock, det vore nåt det. Skulle gärna ha en egen, kanske en tik som hette Sookie men det är ju så jobbigt med löptikar :-(

2009-10-04 @ 18:32:43
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0