Jag är en ledare!

Leder auktionen just nu. VILL HAAAAA. Älskar formen men har lite svårt att se mig själv som trendföljare. Skit i trenden, jag vill ha just dessa.

Hittar fortfarande en miljon snygga kläder jag vill skaffa hem, men är fortfarande fet, fattig, fryntlig och fiffig. Jag kommer alltså att övervinna min underlängd samtidigt med min smala börs, MED bibehållet glatt humör. Basta.

Vill bara visa några fler snygga grejor. Jag vill ha så mycket. Hur var det där med att aldrig vara nöjd? Nu måste jag ju nästan leta fram några mer diskreta pjucks om jag inte ska bli "Hon med de vita skorna". Tradera, here I come!









Kommentarer
Postat av: Marie

Cooola! Jag har din börs(haha nu är det slutschoppat) men vi kankomma förbi med den när lillen vaknat?

2009-10-20 @ 12:08:20
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0