Jag älskar min lillebror

Jag och Petter firade vår moster Saras bröllop över en hel del glas. Naturligtvis bara juice i dessa. Lovisas goda vän Catrine har fotat oss från andra sidan baren.

 

När vi var små var Petter den som alltid fick utstå gliringar, ret, boxningar och annan skit som vi (läs: Frida) behövde utagera. Alltid fanns han kvar, alltid lika snäll och go.

 

Nu är han plötsligt vuxen, har egna tankar som i många fall vida övergår mitt förstånd. Han är smart, snäll och fantastiskt bra. Vår enda brorsa. Jag älskar att prata med honom när han är pratsjuk, då är det minst lika illa som när jag pratar med vilken annan pratkvarn som helst; vi kan nästan aldrig sluta.


Petter blev både klok och framgångsrik. Till och med han själv måste inse det. Tyvärr är han singel så är ni intresserade av en toppenkille med fyra galna systrar så har ni honom här. Det är möjligt att han ser till att lönnmörda mig efter den här "fiskningen", men jag lovar att endast det bästa duger. Konstigt vore det annars, då han är världens bästa bror.


Lik pappa men söt ändå. Det är Petter.

Kommentarer
Postat av: Marie

Finns inga ursäkter!! Lämna bort flickan, ta på dig en väst och inställ dig 15.00 på edet med siktet inställt på en slank, grann och väloljad kropp!

2009-10-22 @ 20:44:50
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken fin bild på er, ja Petter är en fin kille! =)) Jag har väl också varit med på ett litet hörn och fostrat han hehe...

2009-10-29 @ 06:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0