Funktionsfynd! Härligt!

Glatt överraskad öppnade jag mailet från Gneis som jag mottagit idag. Har länge sneglat på deras täckbyxor och vinteroveraller, men tyckt att jag inte riktigt vill lägga de pengarna på enbart täckisar, och overall var Lina inte så sugen på. TÄNK då vilken tur jag hade som precis hann slänga in min beställning så att jag fick 20% rabatt på köpet?!

Passade också på att köpa lite annat, så Lina blir riktigt varmt klädd, och som extra bonus väldigt tuff i vinter. Skorna köpte vi på Nilssons här i byn, de har bra priser i sitt sortiment, vi valde Kuomas lite bättre variant med snölås. Tyvärr dyra, men Linas snälla morfar lovade att betala mellanskillnaden mot de billigare, så det blev inte så farligt trots allt. Om tre till sex arbetsdagar kommer paketet hem till oss. Längtar!

Gneis täckbyxa Gizmo i svart med tufft mönster, understället Monster i hallonrött


Gneis mössa Flash med reflextryck.



Vi kör tydligen på mycket svartvitt under årets säsong. Lina ska få åka till Sportaffären i Älvsbyn imorgon, ska kolla om hennes pappis kan skjutsa, de har nämligen rea på handskar. Är verkligen nöjd att jag väntade med att lägga in min beställning tills nu, tydligen lönar det sig att vara snål ett tag i alla fall.

Ska kolla om jag hittar nåt annat vinternödfynd på nätet, man vet ju aldrig...
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0