Fortsättning följer...

Här är ett annat av mina tradera-fynd. En kjol i snygg vinröd färg, kommer att se ursnyggt ut ihop med lite annat jag har tänkt ut. Nu väntar jag bara på att det ska bli slutet av veckan så att paketet dimper ned i brevlådan. Hoppas att jag inte är fetare än jag trott, så att kläderna passar. Väntar ju som sagt en del andra plagg också. Kanske bjuder på fler bilder småningom, måste bara komma i allt nytt först.



Ber om ursäkt för bristen på foton i de tidigare inläggen, men det blir så när man är strandad utan kamerasladd i vinterns Mekka. Ikväll kommer fler foton, då egenhändigt fotade, plus en del som Lina förevigat. Vi måste ju visa hur kreativiteten flödar i helghuset Kåbdalis.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0