Sommar, sommar och en galen valp


Snart ska det finnas jordgubbar. Om jag kommer ihåg att vattna alltså.

Jag har bestämt mig för att Vina ska gå valpkurs med sin nybörjarhusse och nybörjarmatte. Hon är hemsk. Tar över allt och alla så snart hon ser chansen till det. Det måste fixas. Tur att man har kontakter! Hoppas nu bara att husse inser allvaret... Hon är TUFF minsann.

Knycker fortfarande blommor där jag kommer åt, ska fixa mig fler lupiner och även några klockrankor. Kontakter är allt. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Den där vovven ska ju inte jaga några mesiga mesar, hon ska ju jaga björn så tuff som hon är! TAck för igår igen:)

2009-06-27 @ 09:17:28
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0