Leveransrapport

Precis som jag beställt fick vi sommarvärme och strålande sol idag. Trots avsaknad av orderbekräftelse lyckades den hitta rätt. Grymt skönt. Mika har varit bakis efter gårdagens samkväm hos morsan och Stefan. Det betyder att han varit lugn och snäll. Några foton från dagen:


Jag käkade glass och vi fnissade åt Mikas konstiga läten från badrummet...


Vina ääälskar att bära saker. Särskilt sopborstar. De är roliga att gnaga på också.


Lägg märke till grillens matchande handtag... Kul detalj va?!


Målarivern har börjat lägga sig nu, och vi har haft besökare idag, så möblerna är invigda och till och med tjuvsuttna innan de var riktigt färdigmålade... Nu ska de få torka riktigt ordentligt ett par dagar innan de används på riktigt. Tills dess sitter vi på den omålade träbänken. Gissa om jag känner mig nöjd över att allt blev så fint! (Retorisk frågeställning)

Imorggon blir det Boden och valpfoder till Vina. Äntligen. Vi ska pussa affenvalpar också.
Lycka och välgång önskar vi Dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygga dom vart möblerna..... du är duktig du:) kramis

2009-06-21 @ 22:14:30
Postat av: Bänkägaren.

Känner igen mina bänkar som jag sökt efter sedan idag då dom försvann. Men dom var inte vita! Ge mig dem tillbaka eller betala en miljon svenska kronor på momangen. Och skrapa bort färgen!

2009-06-21 @ 22:50:21
Postat av: Marie

Hihi nä jag skojja ba:)

2009-06-21 @ 22:51:36
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Guuuud så fint det blev!! Nu ser jag framemot en härlig sommarkväll och en fantastiskt god middag att kunna avnjuta tillsammans med trevligt sällskap!! Toppenjobbat!!

2009-06-22 @ 16:41:06
URL: http://hannasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0