Fy er!

VEM har beställt den här förskräckliga värmen? Jag har varit sur, grinig och arg hela dagen på grund av den. Jag blir ju sjuk av denna tropiska hetta. Trettio grader i skuggan är lite väl häftigt för min smak. Lina blev så glad när hon utan att svettas kunde dra fram sin cykel från skuggan:



Idag har jag och Lina stulit lupiner för att fylla ut hålet i Linas del av rabatten. Det visade sig att bara en pion klarade extrem torka i garaget under vintern. Men en är ju bättre än noll. Hoppas det var en vit. Får se om nåt år. Lovade blomfoton till er som längtar efter sådana, så varsågod:







För er som älskar värme säger jag bara att ni ska passa på och njuta innan den mer lagoma temperaturen jag har beställt dyker upp. sisådär tjugo grader i solen känns finfint för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0