Busfrö

Idag har lillan badat. Utan min hjälp. Jag bara uppmuntrade när hon började plaska i dammen hos mamma. Gissa om hon var tjusig efter att därefter ha kutat omkring i jordiga rabatter och sand? Jag ska lära henne allt jag kan om hur man bäst dyngar ner sig. Allt för att glädja Mika såklart. Hehe.


Hörde hon en pippifågel

Jag och Lina har kånkat sten för att hjälpa mamma i trädgården idag. Skönt att hon äntligen kommit hem, hon har sovit hos sin bästaste bästa vän Johanna. Det blir tyst och tomt när hon åker. Nu när hon är tillbaka värmer det mammahjärtat att hon vill kramas, hålla handen och sitta i knät. Undrar hur länge det håller i sig? Hon är ju ändå sex år... Tiden går så fort.

Nu är det sovdags, lovar att det kommer utefoton inom kort! Det blommar och blommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0