Dagen i bilder

Jag och Lina har igår kväll träffat Emmas bebis Elina och gett henne två små klänningar. Hon var jättesöt och bjöd på några av sina första leenden. Gissa om man smälter!


Lina tyckte att Elina var jättesöt och att hon fått ett fint namn.
En av klänningarna:


Vi har hunnit förbi mormor och morfar en sväng också, Lina fick en minikopia av min kärringcykel, en DBS på ynka 20 tum! Watch it!

Lite färg och annat pyssel så blir den toppen tycker Lini.


Latmasken och soffpotatisen njuter av sista semesterveckan :-)
Välförtjänt vila efter att altangolvet står klart hos Vina:


Har även satt ut annons på de sista fyra kaninungarna. Är du intresserad så kostar de 200 kr per styck och jag säljer burar för 500 alt. 300 kr också, beroende på modell. Pengarna för kaninungarna år oavkortat till Linas sparande, oklart vad hon sparar till än ett tag.


Två killar och två tjejer finns att välja på. Välkommen med förfrågningar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh så mini hon var! Det var ju nyss Alva var så liten! :)

2009-07-23 @ 10:08:21
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: sara

Kan det vara min gamla cykel mån tro??? Riktigt snygg!!

Själv har jag 1.5 veckor kvar av semestern=( trist, men vi ska då på PDOL i kväll=)

kramis

2009-07-23 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0