Svårt ibland...

Somliga nätter är längre bort än andra, man längtar till kudden långt innan läggdags. Andra nätter kan det vara svårt att somna, som nu till exempel. Det har redan blivit måndag och Mika ska åka till Finland och sin släkt om bara några timmar. Jag fattar inte varför sömnen vägrar att infinna sig? Jag har ju varit igång utan middagslur sedan åtta i morse. Hmm. Jag lär ju somna snabbt imorgon om inte annat.

Söndagen spenderades hos pappa. Lovisa och Alva följde mig och min bättre hälft till Svartnäs för att käka lunch, umgås och knycka några av pappas ägodelar. Vina och Nelly följde med för att sprala igång Chester manchester, a.k.a. Mr Poodle. Gissa om lillvännen har varit sliten efter timmar av lek, stoj, bus och tafatt? Chess har lyckats sätta sig i respekt hos lilla damen ifråga, något morr och ett utfall var allt som krävdes. Skönt att hon verkar börja fatta att även små hundar kräver ett visst mått av respekt.




Nu ska jag uppdatera Mias blogg-layout så att den ser lite somrigare ut. Det behövs en liten ansiktslyftning ibland. Kika gärna in på http://klovervallen.blogg.se

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Adéle

Hej! Var med i min tävling om att bli Veckans blogg, ju fler deltagare desto roligare! :)



- http://moonew.blogg.se/2009/july/veckans-bloggare.html#comment -



(Ber om ursäkt om du ser detta som spam!)

2009-07-13 @ 04:10:08
URL: http://moonew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0