GRATTIS MIA OCH STEVE


Nu har det hänt! INTUCH Svarta Tassens Steve. Smaka på det. Känn värmen i orden. Internationell utställningschampion! Jag saknar ord för att gratulera tillräckligt. Det blir aldrig tillräckligt innerligt för att motsvara den glädje jag vet att Mia kände när det hände, när de erövrade sitt sista internationella certifikat för att få titeln. Den är välförtjänt och har kommit snabbt. Tårtan vi firade med igår kväll var inte lika god som tanken, men den satt inte fel ändå. (Jag får klaga eftersom att jag gjorde den)

Mina varmaste gratulationer och skickar även förhoppningen om att ni ska lyckas jaga hem någon titel småningom.


Kommentarer
Postat av: Marie

Äntligen lite inlägg. Men så roligt för Mia och åh vad bilden på dem är fin!!

2009-07-22 @ 10:07:27
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0