Välkomna hem!

Idag har jag sniffat bebis hela kvällen. Alva är urgullig! Lina blev tydligen sotis men väntade tills vi hade satt oss i bilen innan hon sa något om det. "Varför tycker du att Alva är sötare än mig?" "Jag var faktiskt söt när jag var liten också!" och så vidare... Tänkte inte ens på det, skäms på mig! Jag måste dock säga att jag är den nöjdaste mostern just nu, hon blev till och med tyst när jag höll henne! Lina var också en hejare på att vyssja, Alva var tyst och nöjd i hennes famn:

Kusinerna


Annars har vi varit i Kåbban hela helgen, Mikas syskonbarn skulle komma men hade drabbats av förkylning. Vi har mest sett TV, men i eftermiddags knyckte Mika Eskos skoter och så körde jag och Lina med Mikas muskelmaskin. Det var faktiskt jättekul! Först drog vi en sväng upp till liften och åkte lite madrass. Förfriskningar i serveringen och sen drog vi ut på en liten sightseeing i trakterna. Vi såg spår efter hare, räv, ren och ripa. Till och med Lina tyckte att det var toppen (förra året grät hon så snart vi ens nämnde skotertur)! Innan vi åkte hem bjussade Gunther på en åktur i pistmaskinen. Lina tyckte att det var mycket spännande.

Lina i pistmaskinen med Gunther:


Imorgon blir det kanske skridskor, beror på hur kallt det är. Lina är mycket sugen på att ta en sväng på isen.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ååååh spääädbarn! Faaaarligt:)

2009-01-04 @ 22:48:38
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0