Till mina bekanta med pysslinggener...

Efter att ha jobbat hela eftermiddagen med tomtekunskap så bjuder jag på en berättelse om dvärgar/pysslingar. Tomten omger sig ju som bekant med Alver, vilka kan te sig relativt kortvuxna. Jag hoppas att Mika inte tillhör genren pysslingar. Här är berättelsen:

Det var en kvinnlig dvärg som alltid fick skavsår i underlivet när det regnade ute. Till slut gick hon till en gynekolog och gynekologen kunde inte hitta något fel men bad henne att återkomma om det skulle uppstå igen. Dvärgen gick hem men nästa gång det regnade så fick hon skavsår igen, så hon gick tillbaka till gynekologen och blev där undersökt och gynekologen frågade dvärgen om det var okej om denne fick använda sig av skalpellen lite? Dvärgen tyckte det lät okej och efter en stund frågade gynekologen hur det kändes.
- Jo det känns bättre till vänster.
- Okej, sa gynekologen och fortsatte. När denne var klar bad han dvärgen att hoppa ner.
- Hur känns det nu då?
- Jo det känns jättebra till höger också! Vad har du gjort?
- Jag skar av 10 cm på dina gummistövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0