Lugn dag

Idag har det inte hunnit hända så värst mycket, men Cilla kikade förbi igår med sin syrra och svåger. Voffsingarna följde också med. Vi käkade sockerkaka och skvallrade lite, det var kul att dom kom förbi. Idag kom hon också hit och åt lite mer sockerkaka. Tur att hon offrar sig så jag slipper äta upp allt själv... Lina anmärkte att jag hade runda kinder på alla fotona vi tog av oss själva i kapellet i lördags:

Jag och Lina



Ska ringa smulan när hon blivit hämtad av sin pappis, det var någon dag sedan jag hörde av henne senast. Hon är ganska kul att prata med i telefon, hon kan berätta lite vad som helst. Ikväll kommer mamma och Stefan på middag, hade tänkt bjussa på kycklinggryta och ris, kanske en sallad med mozarella också. Det är Mikas favorit. Han hade handlat vitlöksbröd också, så det kanske rent blir en festmåltid!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marie

Smarrigt....åååhh kolydrater....dreggel

2009-01-14 @ 17:17:59
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0