Långhelg?

Jag har varit lite dålig på att uppdatera på sistone, men har haft ganska fullt upp. Det har känts som långhelg under den gångna veckan för jag har hunnit träffa så många att leka med. Lina har åkt till sin pappis idag så nu är det tomt här hemma. Mika är också borta igen, han tenderar att försvinna när det blir helg. Den här gången är det hans vän Mats som stal honom från mig. Dom ska till Kåbban och sitter antagligen i bilen och planerar alla jaktskrönor de ska berätta när de kommit hem igen. Skrönor säger jag, för det har talats om en del öldrickande också. Det måste tilläggas att det är helt ok med mig så länge Mika håller sig från de riktiga starkvarorna, avsedda för riktiga män.

Idag har jag och Lina hunnit hälsa på mormor och morfar (mina) och fått oss ett gott fika. Cilla har låtit som att hon kommer hit ikväll, annars funderar jag på att åka en sväng till Marie, Martin och lillpysen. Får se. Om det blir bilen så ska jag även ta med Linas presenter som hon glömde ta med till sina syskon. Ett litet silvrigt till storsyrran och ett lite större rött till lillsyrran. Hoppas att det blir omtyckt, Lina var då nöjd att ha kommit på presenterna.

Återkommer med fler inlägg småningom.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0