Kärt återseende

Idag har jag lämnat in mina engelskauppgifter till läraren, så nu kvarstår väntan och att hålla tummarna. Håll dom med mig! Jag är inte riktigt säker på att jag gjort rapporten på det rätta sättet så jag kanske måste arbeta om den lite. Hoppas inte.

Idag passade jag på att hälsa på min kära vän Mia och hennes lille voffsing. Gissa om jag blev paff när jag såg vad hennes flitiga fingrar åstadkommit! En hel kasse fylld till brädden med små hundkoftor i olika slag. Fantastiskt fina! Mias affenpinscher Steve fick lite grädde från de semlor vi fikade så han blev också nöjd. Kanske det är en lämplig hund? Ser ut som små söta apor hela högen, och de finns i olika utförande, med stå- häng- eller tippöron. Jag skulle vilja ha en med hängisar i så fall. Fast dom med ståöron är faktiskt fulsnygga också. Kika in hos Svarta Tassen så ser ni att det planeras en hel del spännande kullar! Skulle det bli en sådan så vore det kul med en bebis efter Steve. Men pudlar är fiiiina också. Svårt att avgöra vilken av raserna jag gillar mer.


Svarta Tassens Steve, bilden är lånad från Svarta tassens hemsida. Steve ägs av min kompis Mia och är Nordisk utställningschampion, fattas bara två CACIB till internationell Champion. En riktig utställningsstjärna och hjärtevärmare!

Jag och Lina har även hunnit hälsa på hos mamma, där jag fick bland annat en handvävd duk som min morfars mor har vävt. Den går i beiga och ljust gulvita toner och ser jättefin ut på köksbordet. Kul att ha något som gjorts av mina släktingar så pass långt bakåt i tiden.

Imorgon åker jag och Lina till Piteå, vi ska fara förbi Anne och Daniel en sväng också, Anne ville gärna ha fotona från deras bröllop. Kul att hon gillade dom. Nu ska jag pyssla med lite annat. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anne

Det är alltid lika kul när ni kommer förbi. Hoppas vi kan ses snart igen! Kram

2009-01-23 @ 14:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0