Back in town

Nu är jag hemma igen. Ikväll har jag hunnit med att skicka kaninerna till Stockholm och sen har jag även hunnit hälsa på kusin Marie och käkat vickning i form av skinksnittar. SVINGODA!!! Tack för dom! För er som undrar så fyller man mjuka tunnbröd med en röra bestående av skinka, färsk gräslök och färskost av typen filadelphia och kryddar med salt och peppar. Skär därefter i lagom stora bitar och NJUT.

Hos Marie såg vi E.T. och skrattade en del som vanligt. Lisa var också där. Arvid ville vara vaken en stund och käkade på sina tår. Nu ska jag strax kila ut och utfodra kaninerna som är kvar, tänkte bara visa vilken vacker syn som mötte mig när jag kom hem i eftermiddags:


Blommande hyacinter med underbar doft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0