SVETTIGT!!!

Oj vad det har snöat idag! När vi kom ut på bron föste dörren upp en snöhög mitt framför våra fötter. Bilen var ett vitt snötäckt berg och vi fick pulsa fram för att kunna ta oss in i bilen. Trots besvärlighetsgraden är det härligt att slippa se den snötäckta mark som blivit smutsgrå och ful efter lång tids användande.



Lina har varit på teater med dagis idag, och när vi kom hem började snöröjningen. Vi skottade framför garaget, framför burarna och på bilens plats. Skottade framför bron och gjorde nya fina vallar som inramning. Just nu vilar vi lite. Lina stickar och jag ska strax ta itu med resterna av gårdagens disk. Lina har faktiskt diskat det mesta men sparade bestick och knivar till oss vuxna att fixa. Ska se till att fixa det så att det är fint när älsklingen kommer hem. Ojdå, ja ni hörde rätt. Jag lever just nu i en rosa bubbla med blomtäckta skyar och är faktiskt ganska kär. Tur att jag har så bra smak på killar.

I helgen ska jag och Mika unna oss en romantisk weekend då vi bara ska bry oss om varandra och ta det lugnt. Hotellövernattning och bio som det ser ut, beror lite på vilka filmer som visas. Mika vet att utnyttja min sinnestämning till det yttersta. Bra för mig. Jag är inte sen att haka på. Man kan säga att den här helgen blir vår alldeles egna allahjärtansdag-helg. Den riktiga dagen ska ju Mika tillbringa i fjällen med sina bästa älskare som även de sviker sina respektive till förmån för grabbgänget. Det är ju nu inte riktigt hela världen, Mika gottgör med råge tycker jag. Blir härligt att bara vara med varandra ett tag.

Nu ska det städas lite. På återseende!

Kommentarer
Postat av: sara

Du låter sååååå nyförälskad:0) Härligt!! Ha det treligt i helgen.Ps se nu till att SOVA på eran weekend.

Kramis

2009-02-06 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0