Soliga söndag





Idag har vi avnjutit den strålande vinterdagen med en härlig promenad. Lina ville att Sofia skulle komma på besök, men hon hade redan främmande. Som tur var så var vi också välkomna. Vi tog bilen dit och väl där var Tildes mamma också där, och samtidigt med oss kom Emanuel och hans lillasyster och föräldrar. Rena rama barnträffen med andra ord! Ungarna busade och de vuxna surrade. Som vanligt kan man säga. Vi bjöds på tårta och gofika och jag tappade räkningen på allt gott kaffe jag drack. Härlig eftermiddag!

Mika kom äntligen hem ikväll, hel och i ett stycke till och med! Han har gjort Lina klar för kvällen medan jag och Biiga gick yttergatorna i byn. Väl hemma blev det ett parti Fia med knuff, i vilket Mika segrade och jag kom tvåa. Lina förlorade. Det vore kul om hon kunde begåvas med lite tur också så att hon får vinna någon gång. Hon blir så lycklig då.

Ikväll blir det TV-mys i soffan, och därefter en tidig kväll. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Fiiint! Speciellt sista bilden på Lina:)

2009-02-15 @ 20:28:21
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ni verkar också haft en rolig dag full med aktiviteter :)

Jag har ingen bil idag, jag ska även vänta på pappa så kanske han vill skjutsa in oss. Han kommer med ved åt oss snäll som han är! :)

2009-02-16 @ 10:39:34
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Catrine följer med oss imorgon :)

2009-02-16 @ 21:22:38
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0