Saker att göra

Tänkte dela med mig av min lista av saker jag vill göra med mitt inspirerade sinne, utan inbördes ordning:
  • Sy en snygg damkappa med pälsfodrade kanter
  • Sy matchande pälsmössa och muff
  • Färgbyte i vardagsrummet (ev lite stiländring också, men bara liiiite)
  • Sy nya gardiner till vardagsrummet
  • Sticka en mössa
  • Sticka en väska
  • Sticka en hundtröja (eller tydligen flera...)
  • Sticka en drakhalsduk till Smulan
  • Inreda en läshörna i vardagsrummet (ojdå, jag måste köpa en fåtölj och en snygg lampa)
  • Måla några snygga tavlor (men har inte kommit på motiven ännu)
  • Rita av Lina igen
  • Tapetsera om i sovrummet
  • Uppfinna något (men jag vet inte riktigt vad)
Ja, listan fortsätter faktiskt....
  • Måla lite akvareller
  • Tova sockar/tofflor och dekorera med broderier
  • Sy söta väskor
  • Sy en klänning eller två till Lina
  • ÅKA PÅ IKEA!!!
Eftersom att jag bara har två händer och dygnet bara har 24 timmar så har jag faktiskt fuskat. Jag har börjat fiska hos mina kontakter för att se om jag kan få hjälp med vissa av punkterna. Hoppas.

Nu ska jag försöka få ro i sinnet och somna. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag diggar din lista! Du är så kreativ. Händig kvinna.

2009-02-13 @ 07:03:14
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Dina motiv på tavlorna kan ju vara på Alva :) Hon är ju så fin :)

2009-02-13 @ 12:21:18
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0