Rosa moln

Som ni märkt så har min vardag den senaste tiden varit en aning ulligare och mer ljusrött tonad än vanligt. Jag erkänner att jag har det riktigt gott nuförtiden. Nu fattas bara några små detaljer för att allt ska riktigt falla på plats ordentligt.

Inspirationen flödar också och skaparandan är riktigt på topp! Tiden räcker inte till allt pysselkul jag vill hinna med. Ikväll har jag grävt fram en av mina båda ärvda symaskiner. Den här har jag inte ens kikat på innan, bara ställt den i tvättstugan och inväntat ork och inspiration. Gissa om jag blev glatt överraskad när till och med instruktionsboken fanns kvar?!




En raritet i toppskick, väl använd men med alla delar kvar.

Nu letar jag diverse mönster så jag kan sy det jag känner för här framöver. En makeover hemma kanske? eller något plagg? Det får tiden utvisa. Just nu kliar det i fingrarna att få sätta igång. Hoppas att maskinen funkar så bra som den ser ut. Hehe. Den är ju till och med min älsklingsfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0