Kalasdag

Varma kramar till alla mina vänner på alla hjärtans dag!

En hjärtligt fin tårta

Idag är Lina bjuden på kalas hos sin kompis Sofia som ska gå samma klass som henne till hösten. När vi kom dit klockan tolv var det fullt hus och massor av glada ungar som sprang omkring. När det hade serverats pizza till de barn som ville ha så vågade faktiuskt Lina vara kvar själv en liten stund! Jag ska hämta henne vid två. Härligt!

När hon varit klart på Sofias kalas drar vi till Öjebyn, där Mikas brorson Elias firar sin femårsdag, dit är vi också bjudna. Vi kanske stannar i stan, vi får se hur det blir med den saken. Biiga bor här under helgen, mamma ska till huvudstaden för att se Jonny Bergmans insats i Singing Bee. Blir kanske nån extra promenad med Biiga under helgen, hon gillar att få följa med sägs det.

Nu ska jag fixa i ordning lite innan vi åker. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Kan inte sluta tänka på att jag läste att din mamma skulle å titta på Jonny Bergman i Singing Bee, vet jag vem han är??...det känns så!! Hjälp mig!!

Jättefin blogg förresten!

Kram Kajsa

(Skulle detta komma in två gånger så kan det bero på att det blev nå fel första gången, så den togs inte emot riktigt men man vet ju aldrig så det känns ju lite pinsamt att ha skrivit två gånger ;)

2009-02-14 @ 22:34:23
Postat av: Frida

Han går ju komvux nu, läser bla Svenska B. Du borde veta vem det är, trevlig kille, mörkt hår, rätt lång. Ung, yngre än mig iaf. :-)

2009-02-14 @ 22:35:50
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja det var det jag trodde men var inte säker. Vet du om han kommer med i tv å i så fall när??

Hoppas du mår bra. Vi saknar dig på skolan!

Kram

2009-02-19 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0