Fullt upp

Jag har hunnit hälsa på min mormor och morfar. Mest mormor, för morfar kom inte hem förrän jag precis skulle åka. Det blev en snabbsväng den här gången men nästa gång får jag åka lite tidigare så hinner jag ju stanna en lite längre stund. Jag gillar min mormor. Hon är så himla snäll och glad.

Igår kväll blev det lite jobb, jag fick köra taxi, och det blev den bästa bilen igen! Stefans Audi Allroad går inte av för hackor! Man blir glad bara av att sätta sig i den! Ska snart åka och hämta min upptinade Toyota hos Steffs, den har fått bo på lyxhotell med golvvärme under natten. Inte dumt. Nu kanske man ser ut för något även i den.



Min vän Mia är på förlossning idag igen. Sist jag hörde något hade Viv fått två tikvalpar. Gissa om man blir bebissugen?! Alltså efter en valp... Jag skulle gärna vara med under en födsel av valpar, har "bara" sett kaniner, kossor och katter fått små. Dags för att få vara med något annat djur än ett som börjar på k?

Nu ska jag svischa iväg till Flurheden. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0