Återfunna släktingar

Ära vare Facebook i höjden och fred på jorden. Jag har hittat tre kusiner och en faster på Facebook ikväll! Häftigt. Jag tycker att det är lite kul att höra vad de pysslar med nuförtiden, då man så sällan träffas. Jag minns inte ens när vi sist sågs.

Jag har blivit mycket för släkten och familjen på sistone, håller på att planera en dubbeldate á la syskonträff, där alla mina och alla Mikas syskon med respektive och ungar, samt alla föräldrar med respektive är välkomna. Typ som en minifest. Fast den bli ganska stor eftersom att vi båda har fyra syskon var, som knappast lär vara singlar till sommaren. Plus en del snorisar. Blir jättekul! men vi avvaktar med datum tills det blir sommar, eftersom att vi kan vara på den gigantiska altanen då. Blir toppen. Grillkväll och sommarmys!



Tidig kväll ikväll... Jo pyttsan!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vem har du då hittat där? Från pappas sida gissar jag på. Blir härligt med ett party på sommaren, jag längtar efter en VARM sommardag och en KALL cider :)

2009-02-15 @ 10:36:21
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Esko

Den fule av Mikas syskon är nog singel fortfarande..hehe;-)

2009-02-18 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0