Äntligen hemma!

Det blev en övernattning i soffan på jobbet inatt. Jag vaknade vid tio av att Emma väckte mig och tyckte att vi skulle åka hem. Bra plan. Natten gick mycket bra, jag tror att jag kört rekord, det var länge sen jag lyckades dra in så bra till dagskassan. Känns riktigt gött när man ju kör åt morsans karl Stefan (som fortfarande har världens bästa bil).



Idag funderar jag på att åka till Boden, det är så länge sedan jag var där sist. Får se om det blir av. Måste ju ringa dom man tänkt hälsa på och kolla om de är hemma. Annars är det ju lite onödigt att åka. Jag har hunnit förbi i Lappur och sniffat på lillan idag. Hon är så fruktansvärt SÖT!!! Här har hon fått en ny overall av sin (och Linas) mormor:



Jag stickar vidare som vanligt, har bara en liten liten detalj kvar på mitt senaste verk, återkommer med foton när det är klart. Tills dess vill jag visa hur duktig Lina är, hon har stickat den här halsduken åt sin lillasyster Klara (bara med lite hjälp av mamma, mormor och farmor. Lina stickar stenhårda maskor och har faktiskt ett oväntat stort tålamod. Hon gillar som synes färger. Klaras halsduk är den som syns på de två första bilderna här nedanför. Lina håller nu på med ett lite mindre projekt, den här gången ska det bli en halsduk till gosedjuren. Den påbörjade halsduken är den sista bilden i raden. Bilderna nedanför har Lina fotat själv. Hon är duktig på att ta kort.


Kommentarer
Postat av: sara

Du och Lina borde kanske öppna ett företag, där kan ni ju anställa Marina och mormor :0)kramis

2009-02-22 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0