Vilket hundliv

Vilken dag! Idag har jag agerat djurfotograf i äkta professionell anda har jag rest till min moster för att ta bedårande bilder av hennes allt knubbigare tik Celine. Hon är helmysig och vaggar omkring och söker gos. Hur söt som helst!.



På väg hem plockade vi upp Linas kompis Johanna som var kompissugen. De hade fått hämta sin tikvalp Ada, en numera fjorton veckor gammal högställd och släthårig Jackrussel med oemotståndlig teckning! Oj så guders gullig!!!





Nu tycker säkert somliga att mina senaste inlägg enbart handlat om hundar, hundar och hundar. Jag instämmer. För er som inte visste det så kan även människor drabbas av valpsjukan. Mot den fins tyvärr inget i dagsläget fungerande vaccin. Det blir heller inte bättre av att man så gott som dagligen utsätts för större eller mindre mängder smittohärdar. För att ni ska slippa läsa mellan raderna så är även jag drabbad av denna fruktansvärda sjuka. JAG VILL HA EN HUND!!!

Men ni som känner mig vet att detta inte är någon nyhet. Nu ska jag käka kvällsfika. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi det finns visst vaccin, man tar en dos blocksökning, sedan går man på en kur bestämmasig och avslutar med en hel karta köpotahem. Klappat och klart!

2009-04-29 @ 07:43:03
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart som korvspad att du ska ha dig en liten egen vovve....!! Om inte annat, så kan du ju låna Chess i sommar och öva lite..=) Ha en undebar dag kära syster!

2009-04-29 @ 08:00:25
URL: http://hannasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0