Skoterdag

Idag åt vi frukost på morgonen, sedan bar det av längs lederna runt byn. Vi körde till Björnbergstjärn och kikade lite hur det såg ut, sen blev det pimpeltävlingen i Muskus som förärades ett besök. Många kända ansikten fanns att surra med. Jag hämtade Mika från Boden i fredags. Han har som bekant varit en vecka i fjällen med sitt jobb. Under tiden han har varit borta har jag rensat garaget, vårstädat hos kaninerna och kört dynga och diverse skräp till tippen. Det blev riktigt kalasbra. Det känner jag mig mycket nöjd över.

Imorgon kanske jag ska på fotosafari med min vapendragare Marie och hennes son Arvid. Jag är utan barn i veckan, det känns lite konstigt när hon har varit här extra länge till följd av sina vattkoppor. När hon äntligen var smittfri hade hennes bonussyrra fått magsjuka, så då blev det ännu en extra dag här. Bra för mig, men Lina läääängtade till pappa.

Nu ska jag ut en sväng i solen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0