Morgonstund har guld i mun

På väg hem efter att ha lämnat Mika på Kallax i Arla morgonstund stannade vi i Klövern hos Mia och hennes hundar. Valpen Karin är sjövild. Och naturligtvis alldeles, alldeles underbar! Ser fram emot att träffa den vuxna Karin. Hon härjade hejvilt med den alltför tålmodige Steve. Behöver ni verkligen gissa om Lina blev överförtjust i yrvädret?


Svarta Tassens Karin - affenpinscher


Härligt skäggige Steve, alltid lika lugn och fin.

Vi har även hunnit köpa Lina en begagnad studsmatta á 4 meter i diameter. Inte tråkigt! Blir spännande att se om den håller för en riktigt fullväxt kvinna som jag själv... hehe

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå!

Va fina bilder din kamera tar. Önskar man hade en sån. Jag gör mitt bästa & det går bra för mig att fixa bilder. Tack själv för idag. Ja nog är Steve snäll & Karin busig. Roligt att Lina gillade att leka & mata dom. Kram

2009-04-27 @ 15:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0