En dag i solens tecken

Lina med en av de sex veckor gamla bebisarna




Idag har jag haft tur. Mika har recondat båda bilarna invändigt, så nu återstår bara tvätt av utsidan. Han har till och med putsat rutorna! Fantastiskt! Jag har vårstädat mina kaniner också, hanarna var stinkbomber till följd av fulla analsäckar(?). De tvättades med tops och Mika flydde till Kåbban innan jag hann dit med rengörings-kitet. Typiskt. Men han kommer väl hem igen antar jag...

Har hunnit med en minipromenad med kusin vitamin och så har Lina haft besök gånger två. Imorgon ska vi pyssla ihop kartonghus till hennes Petshopdjur. Tilde ville också vara med, det är ju hennes hus som inspirerat. Nu är det strax läggdags. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Lans

Fy sjutton vad söta Lina och bäbisen är.

2009-04-16 @ 23:31:38
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0