Lugn dag

Mika var jättesliten när han kom hem igår, så vi lade oss tidigt, vilket var tur med tanke på att jag skulle upp morgonen därpå. Jag sitter på skolan just nu, har svårt att fokusera med den huvudvärk jag verkar fått efter att ha missat frukosten i morse.

I eftermiddag ska jag simma på badhuset med Jennie. Egentligen vill jag inte alls, det är alldeles för jobbigt för min smak. Men har jag lovat någon annan är det betydligt lättare att hålla än om jag bara lovat mig själv.

Lina ska vara med mamma i eftermiddag, annars blir hennes dag så lång på dagis. Lina hoppades på att de skulle ut och springa i skogen som de gjorde tidigare i höstas. De tog med båda hundarna och sprang, och Lina har surrat om det sedan dess. Hon har förresten också simmat idag, det lät som att det hade gått bra.

Jag funderar som bäst på vad jag skulle ha hittat på att slå ihjäl tiden innan simningen med, jag tror det blir en lunch. Det behöver mitt huvud för att funka också. Lunch, därefter biblioteket och så simning innan jag kör och hämtar Lina. Det låter som en plan. Ska bara fundera vad jag var sugen på...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0