Stan idag

Idag har jag varit i Piteå. Passade på att hälsa på Cilla, det var så länge sen vi hade tid att umgås, och idag var hon till och med ledig! Vi käkade lunch på Arbaillo (eller hur det nu stavas...) och satt kvar längre än någonsin förr. Det kom och gick gäster, tills vi efter kaffet började skämmas lite så vi blev tvugna att gå. Såg till att köpa mer foder åt "avelsdjuren" som Mika kallar dem. Låter väl viktigare än kaniner antar jag.

Pratade med Lina i eftermiddag också, hon önskade stanna på dagis tills efter lunch imorgon, så efter tolv- ett-tiden någon gång fick jag komma och hämta henne. Funderar på om vi ska baka brysselkex imorgon. Kanske schackrutor också. Det börjar ju lacka mot jul.... Hon har dessutom hunnit påpeka att vi borde byta till julgardiner snart, så det inte blir sista sekunden, typ dagen innan jul. Denna unge... Hon flyttar nog snart hemifrån, så snart hon lär sig att laga mat själv så är det nog kört.



Nu är det matdags för avelsdjuren (de får pellets, inte brysselkex), så vi ses väl!

Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså har du tagit det kortet med "våran" kamera?? Då måste jag göra ngt fel alltså...

2008-11-21 @ 17:43:58
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: cilla

Dom såg inte tråkiga ut dom där kakorna!.. :)

2008-11-25 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0