Redan?

Ja det undrar man faktiskt när ens unge bare-ass:ar mitt framför en... Gissa om jag höll på att skratta ihjäl mig? Det gick knappt att få henne att förstå allvaret och sluta med det heller.

Lina?


I övrigt så är jag mycket sugen på att julpynta, åtminstone sätta upp julgardinerna och kanske en julstjärna eller ljusstake i fönstren. Inga tomtar. Än så länge. Eller? Tycker man att det är tidigt för julpynt? Det är ju ändå bara en vecka innan advent, som tidigast har jag pyntat i mitten av november, men till och med jag erkänner att det var väl så tidigt. Jag får väl nöja mig med julbak ett tag till. Någon dag eller så. Jag har faktiskt bakat brysselkex idag, men råkade grädda den andra plåten lite väl länge, så de kakorna blev torra och inte särskilt smakliga. Ska göra ett nytt försök senare. Med Linas hjälp. Förutsatt då att hon har brallor på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0