Oj så ambitiöst

Efter att min kusin kollat på svarta schäfrar googlade jag också. Hittade Molars kennel.
Shit så ambitiösa! Det är otroligt glädjande att hundaveln inte är så moraliskt förkastad som jag trott. Det finns hopp! Däremot skulle man aldrig våga köpa en sådan hund med tanke på de hårda krav som ställs på valpköpare, trots att jag tycker att det är TOPPEN! Äntligen uppfödare som vågar gå mot strömmen och ställa krav, både på valpköpare, avel, mentalitet, sin egen utvärdering osv. Upplyftande!

Trigga - bilden lånad från Molars hemsida


Xa - bild lånad från Molars hemsida

Kommentarer
Postat av: Marie

Ooooohhhh nääästa hund....eller nästa...

2008-11-21 @ 21:56:16
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0