Gott (?) och blandat

Jag hänger ofta på ett forum. Ett forum för andra lika insnöade som jag själv. Nu har ni säkert listat ut att det är ett kaninforum. På detta forum finns en plats där man inte FÅR prata om kaniner, och under denna rubrik hittar jag en bild av en penistårta:
Jessicas tårta

Tanken slog mig att den såg lite löjlig ut, mammas tårtor är bra mycket fräckare. Dessutom har hon ju gjort någon kvinnlig variant av snusktårta, något jag tycker verkar vara ganska ovanligt om man jämför:
mammas

Nästa gång jag ska ha kläm- och känn-party så blir det en tårta á la mamma!

Förlåt denna tårtfixering. Jag kan inte sluta.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag tycker fortfarande den där tårtan är lite läskig!! Ang. stökrummet, jag lovar att jag ska göra mitt yttersta för att bryta den nedåtgående trenden i fam. Sandman gällande stöket.

Kom bara ihåg, jag försökte iallafall!!

2008-11-17 @ 12:48:42
URL: http://hannasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0