Bättre sent än aldrig...

Har haft en del strul med datorn, den vill inte riktigt koppla upp sig när jag tycker att den ska men jag tror (OBS: inte vet) att jag har lyckats åtgärda problemet. Det här skrev jag därför när jag var offline lördag.

Måste bara börja med att dela med mig av några foton som jag hittade i kameran efter att Lina lånat den. Vad månde bliva? Lina fjorton vårar?

   


Idag har vi städat pappas bil, tvättat den utvändigt och försökt få bort den värsta dyngan invändigt. Egentligen skulle det vara kaninutställning i Skellefteå men det blev inte att vi åkte. Bilen glänste när jag och bönan under eftermiddagen blev bjudna på middag hos mammi och Stefan, supergott som vanligt. Vi passade på att ta hem det skrivbord Lina ska få låna av sin moster Emma, och gav henne samtidigt barbordet med tillhörande stolar som tidigare platsat i mitt vardagsrum. Emma har ju fått lägenhet och ska äntligen få flytta hemifrån den första januari. Liten blir också stor tydligen.


Innan skrivbordet ska in i Linas rum ska det städas, ser ni så förstår ni. Bilder före och efter kommer när det är klart. Vi lägger oss tidigt så att jag ska vakna imorgon. Tävling på gång nämligen.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hon har nog varit för mycket med Emma kanske :) haha!

2008-11-10 @ 07:34:07
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0